SPOORVERBREDERS

ST-spoorverbreders worden gemaakt van aluminium voor maximale sterkte en lichtheid. Vervolgens worden ze zwart geanodiseerd voor een uiterst veerkrachtige afwerking. Elke spoorverbreder wordt gemonteerd tussen de wielnaaf en de lichtmetalen velg, dus een goede, soepele constructie is cruciaal. Eenmaal geïnstalleerd is elk wiel breder, wat zorgt voor een sportievere look en voor een betere rijdynamiek in het algemeen. De ST-spoorverbreders zijn beschikbaar in een aluminium of zwart-geanodiseerde afwerking.

· Gemaakt in Duitsland met aluminium van hoge kwaliteit
· Zwart geanodiseerd voor perfecte corrosiebestendigheid
· Betere rijdynamiek door grotere spoorbreedte
· Bijpassende wielbouten verkrijgbaar in zwart of zilver

Versie A1
Bout-versie voor voertuigen met wielbouten. Verbreders zijn aangebracht op de wielnaaf met de meegeleverde bouten. Het wiel wordt vervolgens op de verbreder gemonteerd met de oorspronkelijke wielbouten.

Versie A2
Bout-versie voor voertuigen met schroefdraad-wielbouten. Voor voertuigen met schroefdraad-wielbouten gebruikt ST spoorverbreders met ingedrukte schroefdraadbouten. De verbreders worden op de wielnaaf van het voertuig aangebracht met de meegeleverde moeren. Vervolgens wordt de velg op de verbreder gemonteerd met de oorspronkelijke wielmoeren van de auto.

Versie D1
Gatensysteem met boutcirkelgaten en middengaten. Deze spoorverbreden wordt centraal aangebracht in het middengat en past perfect op de wielnaaf van het voertuig.

Versie D2
Gatensysteem met boutcirkelgaten en dubbele centrering. Beschikt over een middengat op de wielnaaf en een extra centreerrand op de spoorverbreder zelf, zodat deze perfect past.

Versie D3
Gatensysteem met boutcirkelgaten en dubbele centrering. Een onderstel op de wielnaaf en een extra centreerrand op de spoorverbreder zelf zorgen ervoor dat deze perfect past. Met deze set worden langere stiftbouten meegeleverd.

Versie DZ
Gatensysteem met centreerrand. Dit systeem wordt specifiek gebruikt voor voertuigen die problemen hebben met de wielcentrering. Na installatie kan de lengte van de wielnaaf worden vergroot, zodat de velg perfect wordt gecentreerd. In plaats van centrering op de spoorverbreder wordt het middelpunt van de wielnaaf voor de as vergroot en kunnen er grotere spoorverbreders worden gemonteerd.

ST_wheel_spacer_1_01_w340_h520